Jak wygląda leczenie kanałowe?

AdobeStock_-1-1.png

Endodoncja to dział stomatologii, który zajmuje się leczeniem nieodwracalnych zapaleń miazgi. W wyniku tego ząb jest nadwrażliwy na temperaturę i nacisk, co z czasem powoduje uporczywy ból. Dlatego w takich sytuacjach wskazane jest natychmiastowe rozpoczęcie leczenia kanałowego.

Najczęstsze przyczyny zapalenia miazgi zęba:

• zaniechanie leczenia próchnicy,
  • głęboka próchnica,
  • nieszczelne wypełnienie,
  • urazy mechaniczne,
  • wielokrotne zabiegi.

Proces leczenia polega na dokładnym usunięciu zmienionej chorobowo miazgi z odpowiednio przygotowanych kanałów zęba. Kiedy kanały są już mechaniczne opracowane i odpowiednio poszerzone, zostają wypełnione biozgodnym materiałem – najczęściej gutaperką. Jej właściwości fizyczne pozwalają na dokładne wypełnienie nawet najmniejszych odcinków kanałów zęba. Szczelne wypełnienie komory zęba pozwala na zachowanie jego naturalnych funkcji przez długie lata.

Liczba kanałów uzależniona jest od rodzaju zęba. Dlatego przed przystąpieniem do leczenia nasi endodonci zalecają wykonanie zdjęcia tomografii komputerowej chorego zęba, aby poznać jego anatomie, w tym odkryć ewentualne dodatkowe kanały.

Dlaczego warto zdecydować się na leczenie kanałowe w OrchiDental?

• leczenie kanałowe przeprowadzamy z wykorzystaniem mikroskopu,
  • powiększenie pozwala na dokładne opracowanie i precyzyjne wypełnienie kanałów,
  • oczyszczamy wnętrze zęba z zapalnej miazgi i bakterii z wykorzystaniem ENDOPILOTA,
  • stosujemy materiały renomowanych i sprawdzonych firm,
  • leczymy do skutku nawet te najtrudniejsze przypadki,
  • zabieg przeprowadza wyspecjalizowany lekarz przy asyście wykwalifikowanego zespołu.

Copyright by Szymon B. 2017. All rights reserved.

Oferta: ortodoncja Gdańsk, ortodoncja Gdynia, stomatologia Gdańsk, stomatologia Gdynia, aparat na zęby Gdańsk. aparat na zęby Gdynia, aparat ortodontyczny Gdańsk, aparat ortodontyczny Gdańsk, aparat ortodontyczny Gdynia, Gdańsk ortodonta, Gdańsk aparat ortodontyczny, Gdańsk ortodonta, Gdynia ortodoncja, Gdynia stomatologia, najlepszy ortodonta Gdańsk, ortodoncja Gdańsk, ortodoncja Gdynia, ortodoncja Trójmiasto, ortodonta Trójmiasto, ortodonta Gdańsk, ortodonta Gdynia, stomatologia estetyczna Gdańsk, stomatologia estetyczna Gdynia, aparat na raty Gdańsk, aparat na raty Gdynia, aparat na raty Sopot, aparat samoligaturujący estetyczny Gdańsk, aparat samoligaturujący estetyczny Gdynia, aparat samoligaturujący estetyczny Sopot, aparat samoligaturujący Gdańsk, aparat samoligaturujący Gdynia, aparat samoligaturujący Sopot, attachment na zębie Gdańsk, attachment na zębie Gdynia, attachment na zębie Sopot, awaria aparatu ortodontycznego Gdańsk, awaria aparatu ortodontycznego Gdynia, awaria aparatu ortodontycznego Sopot, bruksizm Gdańsk, bruksizm Gdynia, bruksizm Sopot, flow bonding Gdańsk, flow bonding Gdynia, flow bonding Sopot, leczenie kanałowe Gdańsk, leczenie kanałowe Gdynia, leczenie kanałowe pod mikroskopem Gdańsk, leczenie kanałowe pod mikroskopem Gdynia, leczenie kanałowe pod mikroskopem Sopot, leczenie kanałowe Sopot, leczenie nakładkowe Gdańsk, leczenie nakładkowe Gdynia, leczenie nakładkowe Sopot, leczenie orto estetyczne Gdańsk, leczenie orto estetyczne Gdynia, leczenie orto estetyczne Sopot, leczenie wad zgryzu Gdańsk, leczenie wad zgryzu Gdynia, leczenie wad zgryzu Sopot, licówki Gdańsk, licówki Gdynia, licówki Sopot, ligatura Gdańsk, ligatura Gdynia, ligatura Sopot, najlepszy ortodonta Gdańsk, nakładka relaksacyjna Gdańsk, nakładka relaksacyjna Gdynia, nakładka relaksacyjna Sopot, nakładki ortodontyczne Gdańsk, nakładki ortodontyczne Gdynia, nakładki ortodontyczne Sopot, przodożuchwie Gdańsk, przodożuchwie Gdynia, przodożuchwie Sopot, radiowizjografia Gdańsk, radiowizjografia Gdynia, radiowizjografia Sopot, szyna wybielająca Gdańsk, szyna wybielająca Gdynia, szyna wybielająca Sopot, tomografia komputerowa zębów Gdańsk, tomografia komputerowa zębów Gdynia, tomografia komputerowa zębów Sopot, tyłożuchwie Gdańsk, tyłożuchwie Gdynia, tyłożuchwie Sopot, zamek ortodontyczny Gdańsk, zamek ortodontyczny Gdynia, zamek ortodontyczny Sopot, zapalenie stawu żuchwowego Gdańsk, zapalenie stawu żuchwowego Gdynia, zapalenie stawu żuchwowego Sopot, zdjęcie cbct Gdańsk, zdjęcie cbct Gdynia, zdjęcie cbct Sopot, zdjęcie cefalometryczne Gdańsk, zdjęcie cefalometryczne Gdynia, zdjęcie cefalometryczne Sopot, zdjęcie ceph Gdańsk, zdjęcie ceph Gdynia, zdjęcie ceph Sopot, zdjęcie opg Gdańsk, zdjęcie opg Gdynia, zdjęcie opg Sopot, zdjęcie panoramiczne Gdańsk, zdjęcie panoramiczne Gdynia, zdjęcie panoramiczne Sopot, zdjęcie pantomograficzne Gdańsk, zdjęcie pantomograficzne Gdynia, zdjęcie pantomograficzne Sopot, zgryz krzyżowy Gdańsk, zgryz krzyżowy Gdynia, zgryz krzyżowy Sopot, zgrzytanie zebami Gdańsk, zgrzytanie zebami Gdynia, zgrzytanie zebami Sopot.

Tagi: Aparat na zęby Gdańsk | Aparat na zęby Gdynia | Aparat ortodontyczny Gdańsk | Aparat ortodontyczny Gdynia | Gdańsk aparat ortodontyczny | Gdańsk ortodoncja | Gdańsk ortodonta | Ortodoncja Gdańsk | Ortodoncja Gdynia